iha paska olo.. masentaa ja vituttaa.. tekis mieli itkee.. mut en mä voi hajota en voi.. sisko ajo skooteril yhen tyypin päälle. ei niille kummallekkaa käyny mitenkää. onneks. ainoo et sen tyypin pyörä on kai paskan ja kai silt tuli verta kädestäki.. en mä tiiä.. se tyyppi on kusipää.. ei siis siks et se pyytää korvauksii tai haluu soittaa poliisille vaan siks et mun sisko saa varmasti kuulla täst ja vaik keltä. se tyyppi on kiusannu mun siskoo ennenki ja vittu ku se sai tälläsen jutun ni mun sisko ei jää rauhaa. onneks sil on nykysin ees kavereit siel koulus. jos ne nyt vaa pysyis sen rinnalla. mun pitäs koht hakee mun henkkaritki. vittu! hajoon koht. saatana. miks just tänää? tää päivä on muute ollu ihan kivan. miks mun piti soittaa sille et sen pitää tulla hakee mut? miks mä en voinu vaa kävellä? vittu mä oon tyhmä.. ei se oo kyl mun syytä vahinkoja sattuu.. ei sille voi mitää.. mut silti ihan kauheet kattoo vierest ku toine on noi surkeena :/