aina, siis ihan aina, kun mutsi tulee töistä ni se saa mun päivän pilalle. taaski tänään muuten ihan ok päivä, mut sit mutsi tulee yheksän aikaan ja rupee vauhkoon. millon on mikäki vialla. tänään me oltiin jopa siivottu keittiö, mut sit epä huomios jätetty leikkuulauta pöydälle, ni se veti siitä kauheet kilarit.. siis yhestä leikkuulaudasta, ku koko muu keittiö oli siisti.. ja sit se tulee viel mun huoneeseen valittaa, et mä en oo siivonnu. mun oma asia millasessa siivossa mä haluu asuu, ei kuulu sille. voi pysyy pois mun huoneesta jos ei kestä. ja sit kaiken tän jälkeen se luulee et mä innosta kiljuen näytän sille todistukesni. sitä se saa odottaa..