mä arvasin et kaikki mun uv:n suunnitelmat pettää.. saatana.. mä inhoon koht liikaa mun kavereita.. ne on epäluotettavii paskoi.. koskaan ne ei pidä lupauksiinsa ei koskaan.. me sovittiin jo aikaa sit et ollaan yhes ja nyt kaikki on jossain ja mä joudun viettää uv:n faijal.. no on siel kyl porukkaa, mut silti.. yksi mun kaveri lupas mulle tänään et me ollaan uutenvuoten ja nyt mä kuulen toiselt kaverilt et se on menossa joittenki muitten kaa ryyppää.. SAATANA.. mä haluun sellasii kavereita joihin voin luottaa.. et ei tarttes miettii et puhuuks toi nyt vaan vai tarkottaaks se sitä.. vituttaa.. no onneks ees broidi on siel faijal, niit muit mä en kestä.. ja sit viel se et mä oon tyylii ainoo alaikänen tai sellanen jolle ei anneta juotavaa ni tosi hauskaa kattoo ku aikuiset ryyppää ja ite olla selvinpäin.. kertokaa mist mä hommaan sellasii kavereita joihin voi luottaa? saisinkohan mä mun broidin kauppaan ostaa mulle vaik cat pullon ni ei tarttes olla selvinpäin? toivottavasti.. mä en muuten kestä.. no toivottavasti tulee silti hyvä uusivuosi vai se alkaaki aika paskasti :D