mä tajusin et kirjotan tänne aina ku mua vituttaa tai jotain sellasta, enkä mä tee nytkään poikkeusta.. miks tulee tälläsii hetkii et kaikki on päin persettä? tuntuu et ei oo ketää eikä mitään.. haluu lopettaa vaan kaiken.. kuka mua jäis kaipaamaan? ehkä mutsi, mut muita? ketään kuka ei oo mulle sukuu.. ei kukaan.. mä en oo mitään.. en mitään.. tai oon paska ihiminen jolla ei oo mitään. vittu ihan sama.. en mä kyl oikeesti voi tehä itelleni mitään. pitää ajatella kavereita ja niitä hetkiä jollon on niitten kaa ja muutenki hyviä hetkiä.. niillä jaksaa.. ja jos ei niitä jaksa ajatella ni juo vaan.. seuraavana päivänä tosin ei oo kivaa.. ja on viel yks tai oikeestaan kaks tapaa.. musa täysille tai sit tulee tänne ja kirjottaa vaan kaiken paskan.. mulla on jo nyt parempi olo, vaikka mä tiedän että kukaan ei tätä lue.. no ainakaan mua ei enää itketä:D vois vaikka mennä nukkumaan ja huomenna ois toivottavasti parempi olo.. tuskin :(