nyt mä teen sen poikkeuksen:D mul on nimittäin suhtkoht hyvä fiilis:D apulanta on vaan niin parasta ja kyl siihen sekotettuna lonkero ja perjantai:D on muuten mitä mainioin yhdistelmä:D nähdään lauantaina sanoit minulle niineieie nähdään lauantaina  kun me suudeltiin näkemiin ilman sua on tyhjää joka päivä on uusi maanantai mutta nyt on lauantai.. rakastan apulantaa:D ospa sil joku sellanen keikka nyt kevääl et sinne pääsis.. no kesäl viimestää, koska onhan sen nyt pakko olla jossain festareil:D oon muuten 40% pissis :D apua en haluis olla:D kannattaa muuten tehä kaikkee täs välis ku ei muista ees mist kirjottaa :s päivästä toiseen jään oven taa päivästä toiseen jään oven taa päivästä toiseen mun toiveet murskataan uudestaan.. juupa juu.. on oikeesti kivaa et on välillä hyväkin fiiilis:D t'n viikon mun fiilis on nimittäin ollu aika huono.. melkein jätin koululle ero paperit mut vaan melkeen, koska en mä loppujen lopuks kuitenkaa haluu sielt erota :S enkä mä ees tietäs mihin mä menisin.. miks elämä on niin vaikeeta? no ihan sama mä en tänää ajattele mitään tollasta vaan nautin:D:DD