miks mä aina valehtelen ihmisille ja yritän olla jotian mitä mä en oo? mä kerron juttuja jotka on tapahtunu jollekkin toiselle sillain et ne ois tapahtunu mulle.. säälittävää.. mä kai sit yritän olla mielenkiintosempi tyyppii mitä oon. miks mä en vaan vois olla omaitteni? vai oonks mä vaan tällänen joka valehtelee aina tai vääristelee juttuja? "..sä kerroit juttuja ne oli melkein kun valheita.." miks mä en kelpasi tälläsenä? omana tylsänä ittenäni jolle ei koskaan tapahu mitään.. ehkä mä pelkään et sit mul ei ois kavereita enää.. mitä kaverita? voiks sellasii ihmisii sanoo kavereiks joita ei kiinnosta paljoo paskaakaa sun juttus mut niistä pitäs tietää kaikki ja jos ei tiiä jotain pientä yksityiskohtaa ni ne suuttuu.. ne? ei mun kaikki kaverit oo tollasii.. jotkut on tosi ihanii ja jaksaa kuunnella kaikki mun jutut. tosin mä en koskaan "pysty" soittaa niille tai kysyy haluuks ne olla, ku must tuntuu aina et kukaan ei tykkää musta. mä kadehdin ihmisiä joilla on paraskaveri tai poikaystävä henkilö joka kuuntelee aina ja osaa lohduttaa..joku joka tuntee sut.. mua ei oikeesti tunne melkee kukaa.. njoo se johtuu ehkä must itestäni ku puhu aina paskaa.. no onneks voi kirjottaa epäselvii vuodatuksii tänne ni tulee ees vähän parempi mieli :)