taas sunnuntai ilta. vituttaa.. mä en taaskaan saanu mitään aikaseks viikonloppuna. en mitään. ja heti suunnittelen lintsaamista. ei vittu mä oon oikeesti tyhmä. nykysin katon aina lukkarista kaikki maholliset tunnit mitä voi lintsaa ja lintsaan ne :( on mullakin hyvää koulun käyntii. ei saatana.. pitäs oikeesti ryhdistäytyy. mul on tän vuoden puolelle varmaan sata tuntii poissaoloi, mut ei voi mitään. viimestään sit ku tet alkaa no ryhdistäydyn:D jos ryhdistäydyn :S mut nyt pitäs oikeesti mennä nukkuu ettei huomen tartteis lintsaa aamu tuntei.. siis oikeesti.. miks mä aina tiedän et mikä ois parasta mut en toteuta sitä. nytkin mä tiedän et mu ois PAKKO mennä nukkumaan mut en vaan mee? ei vittu oikeesti!! nyt mun on ihan pakko.. tai ei oo lintsaan vaan pari aamu tuntii ni voin dataa viel puol tuntii:D ootan et kaveri tulee meseen ja sit häivyn. mun on pakko!! ihan pakko.