taas on viikonloppu takana enkä mitään oo saanu aikaseks.. siis oikeesti luulis et parissa päivässä kerkeis tähä paljon asioita, mut sit havahtuuki ettei oo tehny mitään.. miten mä pääsen laiskuudestani eroon? mun koko elämä kärsii siitä et mä oon laiska, saamaton enkä uskalla tehä asioita mitä tahtosin. haluun uuden paremman elämän. mä oon varmaan kehityksestä jäljessä. siis oikeesti oon koht seittemäntoista ja ihan kokematon monessa asiassa. mitä mä oon tehny 17 vuoden aikana? en mitään. en kerrassaan mitään. mä en uskalla tehä mitään. mä oon nynny! haluun lisää itsevarmuutta ja -luottamusta. haluun uskoo itteeni ja löytää ihmisii jotka pitää must tälläsenä ettei mun tarttes koko ajan esittää.. kunpa joku vois kertoo mist mä löytäsin sellasii ihmisii. missä yleensäottaen pystyy ujo ihminen tutustumaan ihmisiin? ei missään. tai no netissä. mut en mä tiiä miten alottasin keskustelun. mä en tiiä. mä en tykkää siitä etten tiiä mitään. en kerrassaan mitään. mä oon mitätön maanmetonen josta ei tykkää ku vaan ne joitten on pakko eli perhe ja sukulaiset. haluun oikeita ystävii! mut miten pystyn siirtyy sanoista tekoihin? kunpa joku pystys joskus kertoon. mitä jos mun elämässä ei koskaan tuu tapahtuu mitään? entä jos mä kulen neitsyenä? must tulee vanhapiika? mut löydetään vasta monen vuoden päästä siitä millon mä oon kuollu, ku kukaan ei osaa kaipaa mua, ku kukaan ei tunne mua. HALUUN ELÄMÄN!!